קודרז – הרפתקאות קודרז

CoderZ היא סביבת למידה מקוונת באמצעותה תלמידים ותלמידות מתכנתים רובוטים וירטואליים במטרה לפתור מגוון משימות, ללא ידע מוקדם בתכנות ו/או רובוטיקה. הסביבה כוללת ממשק תכנות ויזואלי. וסימולציה תלת מימדית המאפשרת לכל תלמיד להתנסות באופן אישי, ישיר ומיידי בתכנות רובוטים.

קורס “הרפתקאות קודרז” מורכב מ- 7 מפגשים עם העולם הטכנולוגי המרתק של הרובוטיקה – עולם  שעשוי, בהמשך הדרך, גם להשפיע על העתיד המקצועי של ילדים שיגלו עניין ותשוקה לנושא. בעולם שבו מכונות מתוכנתות חודרות לכל תחומי חיינו – בבית, בעבודה, במשק ובצבא, ילדים ובני נוער תוהים לעיתים:" איך זה עובד?" מענה לסקרנות זו ינתן במסגרת מפגשים שמכסים מגוון נושאים, כגון: ניווט, סיבובים וזוויות, חשבון וגאומטריה בסיסיים, לולאות ומיומנות שונות הקשורים לתכנות רובוטים ומקצועות הליבה.

פרטים

10 שעות של תכניות לימודים, פעילויות ומשימות, למעלה מ-50 משימות משחקיות עם הדרכות וטיפים קלים לביצוע. משאבי למידה למורים: מדריכים, מצגות ופתרונות, בסיס ידע מקוון עם למעלה מ-100 מאמרים.

טווח גילאים:

כיתות ד'-ו'

  • ההרפתקה מתחילה – בהרפתקה זו, ניקח אותך צעד אחר צעד בעולם של CoderZ ונחקור את העולם המרגש של מדע, טכנולוגיה, אלקטרוניקה ומתמטיקה.
  • ארץ החורף – חיבור, חיסור, חילוק, יהפכו את המסע שלך באי הקפוא שלנו להרבה יותר חם.
  • העיר האבודה – לא תלך לאיבוד בזמן השימוש בתכונת מצב חקר, על ידי מדידת מרחק ותרגול בלוק המתנה (WAIT) וחזרות (LOOP) תמצא את הדרך להרפתקה הבאה.
  • מכרה הבדולח – זוויות וקווים מקבילים. נוסעים בעולם עגלות הקריסטל יחד עם תרגילי לולאות חוזרות.
  • עולם הממתקים – בהרפתקה זו נתרגל גאומטריה: המושג רדיוס במעגל. תרגול לולאות חוזרות.
  • שירבוטים – הגיע הזמן ליצירתיות ולתרגול! בואו נראה את כישורי האמנות שלכם תוך שימוש בכל הנושאים שנלמדו עד להרפתקה זו: מרחק נסיעה, זוויות, רדיוסים וכו ‘.
  • שביל החלב – כאן נשתמש בתכונה ‘חקירה נוספת’ באמצעות התכונה ‘חקר מצב’ למדידת זוויות ורדיוסים. תכנון המסלול האופטימלי לביצוע משימה במהירות וביעילות ככל האפשר, בהתחשב במגבלת זמן.
דילוג לתוכן